2010

Woho, nytt ar och allt. Sjukt vad fort tiden gar, nu ar jag nastan pensionar :) Idag har det regnat i alla fall, ca 30 minuter och en javla massa. Forsta dagen med daligt vader sa jag ska val inte direkt klaga ;) Personligen tyckte jag bara att det var galet mysigt att sitta pa terassen och ha gashud och njuta. Nice!

Anyway, imorgon ar sista riktiga semesterdagen, eller. Sista sol&bad-dagen atminstone. Pa mandag vid 7-tiden flyger vi namligen till Bangkok for tva dagars intensiv shopping. Maste erkanna att jag har langtat! Langtar dock INTE till 21 minusgrader vid var hemkost. Overvager starkt att "forsova" mig (och resten av sallskapet) pa onsdag..

Annars da? Hade ni ett fint nyarsfirande? :) Mitt var inget markvardigt. Var i princip sovande vid 12-slaget sa. Haha. Illa, jag vet. Men det finns inget att gora pa den har miniorten.

Nu ska jag i alla fall ga och spela spel. Jag ar dock samst och forlorar till 70%. Inte latt inte.

Ta hand om er alla sa ses vi snart! PUSS!

Kommentarer
Postat av: sandra

vi vill se bilder elin!! :)

det räcker med halva resan..

2010-01-16 @ 19:30:03
Postat av: Rebecka

Gillar om det du skrivit! Trevligt att se lite prima saker och inte endast det vanliga sakerna som man kan läsa om varje dag. ;)

2010-11-30 @ 12:03:37
URL: http://jade.se/reseguide/new-york

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0