Isn't it obvious


Tick tack, tick tack. And time keeps passing through. Det är tre plusgrader mitt på dagen. Ja, vintern har kommit. Häromdagen snöade det tydligen, även om jag inte såg det med egna ögon (tur det). Halva dagarna spenderar jag fortfarande i skolbänken och jag kan inte påstå att det är någonting jag trivs speciellt bra med, även om studierna i sig går bättre än förra terminen (vilket jävla helvete det var).

Det är inte meningen att låta som en bitter tant, men, min vardag är ingen dans på rosor som jag gladeligen delar med mig av det. I själva verket så händer det ungefär zero, nada, nothing, i mitt liv. Höjdpunkterna är mina powernaps och all tid framför Idol.

Jag längtar till Thailand, jätte jätte jättemycket. Nu ska jag, historieboken och mitt Oboy-glas bänka oss framför Idol och heja på Mariette och Erika. Om jag var ni, så skulle jag göra detsamma (förutom plugget då!).

 

Joo, förresten. Denna skönhet tar jag hemskt gärna emot i typ.. höstlovspresent? Haha! :)


Kommentarer
Postat av: Pauliina

Ohhh va fina färger, e den e data lr ett skin man kan köpa till?:)



Rock on & ha de gött!

2009-10-14 @ 20:26:26
URL: http://pauliina22.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0