090924


Jag har en fråga. Vad är egentligen Wag the dog för film? Jag blir rädd. Är allting jag ser och läser overkligt? Ibland är det läskigt att gå i skolan. Man inser verkligen att världen är sjukt korrupt och förvrängd.


Annars då? Jag är ofattbart trött. Man blir verkligen bortskämd när man har sovmorgon till 13-tiden halva veckorna. Lyckligtvis slutar jag om någon timme och då blir det sängen nästa. Tack gud för det. Åh. Nu blev jag sugen på Oboy. Och att shoppa. Vilket roligt liv, haha!

Nä. Nu är det väl dags att fortsätta med min superroliga analys. Tänkte väl mest säga att jag lever. Ha en fin dag.

Kommentarer
Postat av: Kalle

Wag the dog är en kanonfilm, väldigt intressant idé om hur politik fungerar bakom kulisserna.

2009-09-24 @ 16:56:07
URL: http://blog.crazybeavers.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0