Twilight


Nu har jag äntligen gjort det. DET. Liksom. Ja, jag är väldigt många månader sen. Men nu har jag finally fått det gjort. Jag har nämligen sett filmen Twilight. Skratta inte, jag vet vad ni tänker. Jag är efter, jag vet. Meeeen. Huvudsaken man gör det någon gång i livet juuuu. Och vet ni vad? Han var PRECIS så snygg som alla säger. Och filmen var PRECIS så bra som alla säger. - Jag är mer än nöjd! :D

Min bästa som sällskap. Lite Ben&Jerrys och lite Sverige-matchen. Gosh. Kan inte alla sommarkvällar vara såhär?

Nu; Maryland-cookies, Oboy och sängen. Det är en dag med strålande sol och stekande hetta, även imorgon. (Ja, jag kan se in i framtiden ;) )


♥ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0