Tvåhundratio

En sak som jag hatar (okej, ogillar starkt..) är när batteriet i kameran dör. Blä vad drygt. Tänkte ta en bild på någonting fiiint men vi sparar det till imorgon då :) Den som väntar på någonting gott..

Jaja, vilket väääder! Jag vet att jag tjatar, men vad sjutton. Det är ju helt fantastiskt. Stekte ytterligare idag så kroppen känns sådär lagomt varm och schleeten. Haha.

Jo just det, förresten! Jag tittade förbi Vila's utförsäljning idag med. 4 plagg för 210 kr, vad säger vi om det? Skapligt roligt faktiskt. Haha. Ska visa kläderna senare. När kameran är på g, liksooom ;D Nu ser jag USA - Brasilien och ja, galet. Vilken skräll ändå. Vem fan trodde på USA egentligen, helt ärligt? Sjukt roligt även om jag hellre hade sett att det var Spanien. Nu ska jag dricka Fanta och bara ha det gööött. Puss på er!




Min bästa Fanny i Ferrarin igår. Sicken upplevelse. Snygg är hon också! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0