Cruising down the road


Alltså. Vet ni. Jag är gaaalet galet cool. Faktiskt. Haha. Jag menar, huuur många är det egentligen som får glida i en ferrari en halv kväll? Nä just det, knappt några alls. Ibland är det bra att ha en cool bästa vän. Hon får jobba på bilkörningen dock då vi endast var decimeter från en krock!!! ;O Kan ni tänka er, krocka en ferrari? Haha, det hade varit någonting det! Fast egentligen ska jag väl inte säga någonting då jag inte kör bättre själv, men det är ju en annan femma ;P

Anyway, nu har jag tryckt i mig lite glass, godis och diverse godsaker. Man får aldrig nog. Borde införa någon form av godisförbud, ni vet sådant man hade när man var typ 14 och tyckte att man behövde lite pengar ;p

Hm, jag undrar vad jag ska hitta på för kul nu då? Ska bege mig på en prommis med buspojken tror jag. Pussa på honom lite. Han är bäst!

♥ Elin

Kommentarer
Postat av: tönt

vi skulle ju inte nämna den där incidenten ju!

2009-06-28 @ 21:44:14
URL: http://fannyadamson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0