Burn baby burn


Åh, jag lever. Knappt. Är återigen helt överkokt. Gissar att min kroppstemperatur ligger på typ 45 grader eller liknande. Trots att jag faktiskt insåg att solskyddsfaktor kan vara en bra grej. Så hej och hå, på med 30 och sedan körde vi ytterligare 3,5 h i 36-gradig värme. Inga klagomål från min sida i alla fall ;) Det blir aldrig fel med både prinsen och den bästa i sin närhet. Kärlek till dem.


Jo men tjenare, ser ni vilken otroligt snygg dag jag har idag förresten? Haha. Ja, man ska kunna bjuda på sig själv, sägs det ;) Och se där, jag HAR minsann bränna också. Måste börja någonstans liksom liksom! Och kom nu inte och säg att jag är blek, för det är jag faktiskt INTE *tjurar* ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0