Bling bling


Som ni säkert kan gissa, så har det ju inhandlats en hel del saker sedan vi sist sågs (hördes då..). Tänkte att jag skulle slänga upp lite pics på smycken och liknande. Men eftersom det är rätt svårfotat, och jag är en rätt värdelös fotograf så blev det inte speciellt mycket bilder som var värda att lägga upp.. Fy på mig, typ!

Anyway, här har vi två av mina fina presenter jag fått på senare tid. Det hyperfina pärlarmbandet är en julklapp från min bästa. Snö of Sweden och sådär fint att man knappt vågar använda det. Ringen har jag köpt på HM i vintras någon gång, lite kuriosa sådär!

Och voila, min nya klocka. Min bästa (och enda) syster köpte denna till mig i födelsedagspresent och den är faktiskt klockren. Haha, vilken jäkla humor jag har alltså! Från JetSet kommer den i alla fall, 1500 riksdaler tror jag bestämt.







Nä, nu ska jag bespara er mina urdåliga bilder. Får ta på någonting annat, där man faktiskt SER vad bilden föreställer. Återkommer nog med det liiite lite senare. Tålamod mina vänner, tålamod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0