090629

Morsning!

Nu har jag det. Jag är utomlands. Det måste ju vara så, haha. Finner inga ord för vädret. Sooooool :D

Ååhh jag blir tokig. Nyss upptäckte jag att jag har en bikini i min systers rum. En supersnygg bikini som jag totalt förträngt att jag ens ägde. Och nu medan jag skriver så slänger hon ett par shorts på mig. Ett par shorts jag också totalt glömt bort. Haha. Jag har fan för mycket kläder alltså. ;P Eller, man kan inte ha för mycket kläder. Men ibland blir det jobbigt ;P

Skönaste kommentaren av lillasyster;

- Men, hur jävla neger är du inte om benen?

Man tackar, man tackar. Härliga pigment i år alltsåååe :D Nu blir det beachen. See ya, dont wanna be ya ;)

♥ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0