090627


Halli hallå!

Åh, jag vet att jag är sämst på att blogga och allt sådant. Men allvarligt, har ni sett vädret här i Umeå? Sinnessjukt, är det minsta man kan säga. Upp tidigt, sola, steka, sola. Är ungefär så dagarna såg ut. Idag begav vi oss till Bettnäs, där det blåste skönt/kallt. Blev sedan att se Umeå Södra (riktig jävla skitmatch). Och nu är jag hemma, återigen med en kroppstemperatur på 40 +, tyyyyp.

Och vet ni vad? Ikväll ska jag åka Ferrari och bara ha det gött. Det ni. Det är det inte många som har möjlighet till. Haha, förlåt om jag låter värsta skrytsam men jag tycker det är gaaalet coolt. Anyway, jag hoppas ni får en fantastisk lördagskväll. För det ska jag ha! :D

Nu - middag!

♥ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0