090626


Godmorgon!

Shit alltså, jag har sovit så fruktansvärt dåligt. Jag svär. Mamma övertalade mig att ha fönstret öppet, vilket visade sig vara kanske världens misstag.... Vid 5 kom det in en geting (livrädd för sådant) och den surrade högt som bara den i 2 timmar! 2 jäkla timmar alltså. Lyckat! När den väl flugit ut och jag somnat om igen, då startar grannen gräsklipparen. Jo man tackar.. Ah just det, kunde ju inte ens ligga ned tack vare min kräft-imitation.

Ja, tröööött med andra ord. Men det stoppar mig inte. Ska återigen iväg med min bästa och steka. 36 grader i solen klockan nio imorse. Inte ett enda moln. Brännan, här kommer vi! :D

Hoppas ni får en fantastisk dag. Puss!

♥ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0