090624

Morrn morrn!

Shit alltså. Vet ni hur gaaaalet varmt det är här? 32 grader sist jag kollade på termometern. Och det tål att tilläggas att det typ var i SKUGGAN. Ja, som sagt, galet galet. Men jag klagar inte! Är faktiskt ganska glad över att det är massor med moln, så får man "svalka" sig lite också. Annars får man solsting vet ni ;P

Jaja, har faktiskt hunnit med både storfrukost och långpromenix med min lilla älskling så jag är redan igång. Dock blir det att vara ute och ta till vara på solen idag. Antar att ni har överseende och håller tummarna för att vädret är lika bra hos er! Bättre är det ju knappast, då Umeå är en stad som alltid ligger i topp på sol-listorna, too bad for you guys ;)

Nä, ut i solen med er så hörs vi om ett par timmar. Puss!

♥ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0