090623


Godmorgon godmorgon!

Håller tummar och tår för att alla sovit som prinsessor (och prinsar förstås) ! Själv är jag lite småless på att mitt rum är som en bastu. Jag lovar. Ska kolla temperaturen här inne någon dag så får ni se. Helt insane.

Anyway. Nu har jag hunnit rädda min valp från en geting (som han hade i munnen!!) , äta lite frukost, läsa tidningen och ja. Ungefär det. Tur att jag är snabb i alla fall :)

Är smått ledsen för att solen inte skiner idag. Jag som ville sooola. Hm. Jaja. Borde ändå städa. Hur kul är det på en skala? Usch. Men, det är klart, det KAN faktiskt vara en fördel att se golvet.. Haha.

Hoppas solen skiner på er. Puss!

♥ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0