090622

Hm, det här sög ju.. Jag som hade tagit så fina bilder som jag skulle lägga upp. Dumma internet. Ibland blir man allt bra less alltså. Anyway. Kanske ska berätta om min dag istället. Here we go; Vaknade faktiskt ruskigt tidigt (för att vara jag) och solade från 11 till ja, gud vet när. Många många timmar i alla fall. Helt underbart väder och jag har fått en ganska schysst bränna. Helt okej :D Har läst lite reseforum om Thailand också. Jaa, den 6e december är det dags igen. Jag vet att ni vill vara mig. Det vill jag med! :D Hm, vad mer? Well, har sett lite Criminal Minds, som för närvarande är serien jag roar mig med (då ALLA andra har säsongsuppehåll ;( ) Nej hörrni, nu ska jag dammsuga lite och dricka Oboy. Förmodliden världens godaste dryck, förutom mjölk. Återkommer kanske med dom där bilderna sedan. Håll tummar och tår! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0