Utflyktsdags


Vet ni vad? Jag har kört en himla massa bil idag. Till och från farmor. (Där jag tog en lååång kak-paus, mums! :D) Helt okej! Min mamma började dock skrika som en galning och skällde ut min pappa för att jag tydligen håller på att bli en racerförare. Haha. Rädd kvinna det där ;D Ni ska se att jag kommer bli sveriges bästa bilförare, så duuttig är jag minsann. Hohoh, ni får akta er på vägarna ;P

Jaja, nu sitter jag och klurar på en inköpslista till IKEA. Imorgon klockan 6.30 ringer alarmet. Woho! Är faktiskt ruskigt taggad, ska bli skönt med lite nya möbler osv. Det behövs alltid. Och det är så kuuul. Inredning gör mig glad, helt klart! :)



Ja, en byrå, perhaps? Får klura på den ett tag. Och nya gardiner. Och och och. Ibland känns det ju såklart dödstråkigt att man måste bege sig närmare 30 mil (enkel väg) för att få handla i inrednings-paradiset. Suck. Jaja, nu blir det ju av så det är gryyymt :D

Kommentarer
Postat av: Kalle

Om du ska bli Sveriges bästa bilförare så borde vi väl inte behöva akta oss för dig? :)

2009-07-07 @ 18:13:25
URL: http://blog.crazybeavers.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0