Red lips

Jag måste erkänna att jag är en "sådan" som aldrig egentligen uppskattat konst och liknande. Men, ibland har jag mina perioder där jag verkligen kan fascineras av olika saker, och när jag var i thailand senast (2007) så tyckte jag att tavlor var ruskigt coolt (säkert mycket för att jag knappt hade några) och jag letade överallt efter en relativt stor tavla som jag kunde ta med mig hem. Det slutade med denna, som jag fortfarande tycker är riktigt läcker. De röda läpparna gör så mycket enligt mig. Sååå, när jag väl fann denna på Koh Chang så släpade jag runt på ett 1 meter långt rör i drygt 3 veckor och 5 flygresor. Och voila, nu hänger den ju faktiskt på min vägg. Alldeles perfekt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0