Light on

Glass. Bröd. Oboy. Kanelbullar. Cola. Mahjong. Madagascar 2. Älsklingen. Och kvällens låt; David Cook - Light on. Helt fantastiskt sällskap, om ni frågar mig :) Alldeles sådär perfekt på en måndagskväll (blev osäker på dagen och var tvungen att bekräfta, haha..) ;D
Fortfarande smått besviken över att den enda som kommenterar min blogg är min bästa fanny. Hörrni, jag vet att ni är där ute, var inte blyga. Jag bits bara ibland..



Och med denna så tror jag att det är bäst att jag önskar er alla en goood natt. Gillar att jag ser sjukt trött ut, oerhört smickrande, faktiskt. I övrigt så kan jag väl bara tillägga att jag verkligen inte är sådär brun.


Kommentarer
Postat av: Kalle

Jag kommenterar ju faktiskt också ibland!

2009-07-21 @ 10:11:23
URL: http://blog.crazybeavers.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0