Life's a hard thing to go through

Efter ett tag så börjar man inse att det är inte möjligt att gå vidare. Man lever kvar i det förflutna, det är tryggast så. Right? Ilskan som ligger och bubblar. Alla saker man vill säga, men lungorna har slut på luft. För kärleken är det värsta som existerar. Åh. Jag är fly förbannad på allt och alla. Borde egentligen bara svepa min medicin och somna in för natten. (Ja, vi kan dra min sjukdomshistoria en annan dag.) Ska försöka lugna ned mig med lite mjölk, bröd och mahjong. Tvivlar på att jag lyckas. Tycks inte vara min grej.

Man lever bara en gång. Ta till vara på allt ni får. Innan ni hunnit blinka kan det vara borta. Love.

Kommentarer
Postat av: Fannybanany

men, min favvotjej. du skulle ringt mig ju! hoppas det känns bättre idag!

2009-07-22 @ 12:11:12
URL: http://fannyadamson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0