I'm a survivor, I'm gonna make it


Och regnet bara öser neeer.. Hur deprimerande kan det egentligen bli? Från att jag slog upp ögonen vid 11 imorse (tidigt för att vara mig, jag vet) så har det verkligen aldrig slutat. Dripp dropp, säger det. Konstant. Vissa stunder hör man inte ens tvn för att regnet forsar ned. Och det ska regna till på onsdag. Och bli översvämningar. Kuuul. Kanske lika bra att dra täcket över huvudet eller något...

Har bläddrat igenom H&M-katalogen igen och insett att det finns lite basplagg som kan vara bra. Städat garderoben har jag också gjort. Och.. öh. Faktiskt ätit en kebabtallrik för typ första gången i mitt liv. Haha. Skratta inte, jag vet att jag är efter ;D

Weeeell. Några förslag på vad jag ska roa mig med resten av kvällen då? Så äckligt otaggad att det finns inte. Blä. Ska nog fixa mitt Survivor-armband, där en liten ring ramlat lös. Jag tror att Gud hatar mig och mina prylar. Faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0