Hylleri hyllera

Haha. Jaa. Alltså. Ytterligare en möbel från vår IKEA-tur. Ännu en möbel som egentligen inte är min, men ändå är tillräckligt fiiin för att få vara med på min trevliga lilla blogg :)



Ja, annars då? Det har regnat hela hela hela dagen. Fick dock med mig mamma, på CYKEL, ned på stan för lite shopping. Jag hittade skor. SKORNA. Liksom. Finner inga ord. Det var det vackraste jag någonsin skådat, jag svär. Får bli nästa inköp, utan tvekan!!! :D Hittade i alla fall ett par leggings, och en jäkla massa smink, som jag av någon anledning fått fnatt på. Är inte direkt en sådan som använder mer än mascara och foundation. Fast nu har jag insett hur kul det egentligen kan vara, om man är duktig dvs ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0