090728

Och tiden fortsätter att flyga förbi. Får väl börja med att säga förlåt för jag inte skrivit någonting kul idag. Har helt enkelt inte haft tid/ork/lust. Tyvärr... Sovit bort halva dagen, och andra halvan har jag spenderat med min hund och vårt staket. Är måttligt less, och det känns inte bättre av att veta att jag har typ endast betat av en fjärdedel. Bra jobbat elin...

Anyway. Nu har jag just påbörjat en ny serie. Eller ny och ny, den är ny för mig åtminstone ;D Lipstick Jungle nämligen. Såg nyss klart första avsnittet och det känns lovande. Har jag någonting kul att roa mig med tills mina "vanliga" serier startar upp igen. Undrar vad man skulle göra utan serier/film egentligen? Usch vad tråkigt allting skulle vara..

♥ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0