090727

Hjälp, insåg just att juli snart är slut. Helt ärligt så tycker jag att det är förjävligt. Usch. Snart är mitt allra sista sommarlov över. Insane. Semester, kallas det visst sedan. Så sjukt att man vuxit upp och blivit "stor". Jag menar, nu ska man ju skaffa sig ett jobb. VADÅ jobb? Jag är ju fortfarande 12 och leker kurragömma med mina vänner? Det går ju inte ihop. Det värsta är väl att man bara lever en gång. Tänk alla möjligheter man gått miste om bara för att man trott att det ordnar sig senare. Fy. Jag ska nog satsa på att bli en riktig livsnjutare i mitt nästa liv.

Hursomhaver. Har just sett Fired Up, en knäpp high school/cheerleading-film. Absolut godkänt tidsfördriv dock :) Nu ska jag bege mig ut och fortsätta måla mina staket dock. Men jag måste erkänna, jag HATAR målarfärg. Igår var mina händer SVARTA (och äckligt klibbiga). Inte okej..

Köpte en liten rolig färgglad grej idag dock. Ni får se sedan! Ni vet, pengar går först... Suck.

♥ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0