090726

Tjingeling alla sjusovare!

Eller ja.. Är väl mest jag som är sjusovare här. Haha. Fast egentligen, är det lov så är det. Då FÅR man faktiskt sova länge. Nu sitter jag mest här och väntar på bättre tider. Eller nja.. Egentligen vaktar jag min vovve, äter farmors goda kakor och ska snart bege mig ut och tjäna lite pengar. Tycker jag är ganska duktig faktiskt, pengar är braaa att ha :)

Längtar faktiskt lite efter Vila's utförsäljning som är ikväll. Ska bli gött att spana på lite superbilliga kläder. Kanske inte ett märke som kommer upp i min önskade kvalité, men det är alltid kul med lite billiga plagg som varar ett tag åtminstone :) Imorgon ska jag minsann införskaffa mig mina efterlängtade höstpjucks. Awesome!

Nu - mjölk och sedan trädgården nästa. Kärlek till er!

♥ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0