090723

Nej men titta, nu hamnade jag ju här igen. Vilken chock va? Jag har faktiskt suttit halva dagen och tittat ut lite smink som ska införskaffas inom en snar framtid. En ny passion kanske? Who knows. Kommer aldrig slå mitt sko-beroende dock för det är omöjligt. Är i alla fall himla roligt att jag har insett att FÄRG faktiskt kan vara ganska fint. Ni skulle sett min garderob för kanske ett år sedan. Grått, svart, vitt, marint. Haha. Ja, vissa mognar visst senare än andra..

Annars då? Sover ju till typ ett och sedan har jag varit duktig och lekt fixare ungefär. Och bläddrat i nya H&M-katalogen som jag tyckte var värdelös.. Ätit lite nudlar (älskart!) och myst med skrutten. Ja, samma gamla vanliga med andra ord. Tur att jag har sån oerhört stor variation på mina dagar. Haha. Bara tragiskt :)

Åh, på tal om skor. Jag vill haaaaaa. I helgen ska jag tvinga med min mamma och köpa mig ett par galet grymma höstpjucks. För det förtjänar jag minsann. Nu ska jag deppa lite över mitt skavsår och.. öhh.. dricka mjölk? :]

♥ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0