090722

Shululu!

Nyss hemkommen från mina favoritfrisörer. Med nyblekt utväxt och allt. Lite silverschampoo på detta och det blir helt klockrent. Slö som bara den dock. Har insett att jag måste vara den absolut lataste människan på planeten. Jag bara sover och sover och sover. Och sitter lite här. Och äter. Ungefär. Vilken jävla sommar alltså. Snacka om semester i alla fall, på gott och ont..

Jamen grattis elin. Jag klev just i världshistoriens största pöl. På mitt golv. Gissa vem den skyldiga är? Min valp. Jävla valp. Jag som trodde du var rumsren nu. De senaste veckorna har du då varit det.. Men när jag väl lämnar huset, då minsann, då passar vi på, eller hur...

Jahaja, någon som har lust att slänga in en gissning på vad jag ska göra nu? (Mjölk, bröd, mahjong är nog rätt nära...)

♥ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0