090720


Hola snyggingar!    (Jag har glömt all spanska så förlåt för att jag inte kan flasha med en massa häftiga ord)

Well. Här är det svensk sommar när den är som bäst. Det regnar. Med andra ord. Haha. Jag har just insett att det är exakt en månad till skolan börjar igen. Hallå sista året, här kommer jag. Fast jag kommer nog dö på köpet. Har det sämsta schema jag sett under alla mina 13 skolår. Grattis till mig. Jag som knappt läser några kurser alls. Taaaack Gud. Tack...

Igår så begav jag och fanny oss ner på kajen med filtar och tidningar osv. Myspys med världens bästa. Heeelt okej. Fick sällskap av martin och hamnade sedan på både allstar och max innan jag tog mig hemåt i kylan. Ni hör mig inte klaga i alla fall ;)

Nu har jag mahjong-maraton (som vanligt) och tänkte väl se klart lite filmer tonight. Har ingen större lust att gå ut i alla fall. Vädergudarna hatar mig. Jag bara vet det. Ska titta på utlandsresor nu. Har äntligen lyckats få fanny att bli taggad. YES! Bara 4 månader för sent sådär...

FÖR ÖVRIGT; usch vad ni är dåliga på att kommentera! *snyftar högt* Fast å andra sidan, jag är hemskt dålig på att blogga också så det kanske går jämt ut..

♥ Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

eeeelin. ja ska kommentera mera. I promis.

2009-07-20 @ 17:16:09
URL: http://fannyadamson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0