090716

Hola!

Jodå, jag lever fortfarande. Knappt! Känner mig helt död, som om all energi runnit ur mig. Vandrar omkring som en liten zombie och gör ingenting vettigt whatsoever. Har mestadels legat i soffan och kollat på Gothia-matcherna. Önskar verkligen verkligen verkligen att jag var där. Men man kan inte få allt här i livet, bevisligen..

I övrigt har det mest åskat, och nyss regnade det också så någon längre period utomhus har det heller inte blivit. Jag spelade dock TENNIS med min lillebror en stund tidigare idag. Haha. Elin ♥ Idrott. Tur att jag har en duktig lillebror som kan bli proffs i någon sport och ge mig massa pengar sedan. Vore ganska schysst tycker jag.

Well, nyss har min lilla älskling rymt till grannen så jag ska nog leka lite med honom nu. I ca 3 minuter. Innan jag blir helt slut och inte orkar mer. Haha. Död fisk, ungefär ;p Hoppas ni haft en grym dag!

♥ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0