090715

Yes! Äntligen onsdag. Harry Potter, here we come. Haha. Hur hemskt är det inte, egentligen? 19 år och fortfarande lika taggad. Jag minns när jag var typ 10 år och började läsa dom där böckerna. Helt otroligt att dom fortfarande hänger med, och är lika bra. Kommer grina ihjäl mig ikväll dock, buhuu.. ;(

Annars då? Är fortfarande ensam med syster och vovve så det blir väl ganska mycket städning idag skulle jag tro. Köket ser inte klokt ut. Så går det när man ställer sig och lagar gourmetmiddag, haha :D Nu tänkte jag dock koka lite nudlar eller någonting enkelt till mig själv, sedan får vi se om jag orkar pallra mig ut till det där jäkla staketet, 26 sektioner kvar. PLUS målning. Kan ju hålla tummarna för att jag blir klar i sommar i alla fall, wish me luck, höhö ;p

♥ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0