090714

Morrn morrn!

Ja, här sitter jag och klurar över dagen. Jag är nämligen ensam med min lilla vovve tills på torsdag typ. Mysigt värre. Dock går det ju inte direkt att lämna honom. Tur att jag har det ganska bra här hemma dåå :) Ja, bortsett från det så sitter jag här och längtar lite tills imorgon då jag ska se Harry Potter-premiären. Klockrent, haha!

Well. Ikväll ska jag leka med fanny har jag bestämt. Förutom det ska jag fixa med vårt staket och fundera vidare över vår resa. Malaysia, dom jävlarna, har lagt ned vår flygrutt så nu måste vi mellanlanda i Amsterdam också. Inte helt okej. Huvudsaken är ju att vi kommer fram men ändååå. Ska leta rätt på lite schyssta hotel nu :)

♥ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0