090712

Herremingud. Vad hände med tiden egentligen? 12e juli? VA?! Allvarligt, stanna, stopp, lugn och fin. Det är faktiskt lite jobbigt, tycker jag. Hälften av sommaren har typ passerat, det är sjuuukt om du frågar mig.

Jaja, igår då? Det var på det stora hela väldigt trevligt och roligt och ja. Vi hade det nog ganska så fiiint :) Middag och fina vännerna och sedan utgång på det. Lyckat och bra! Var törstig som en idiot när droskan stängde så vi käkade lite mat på donken innan vi begav oss hemåt i kylan. Var hemma efter tre någongång så det blev ju inte toksent i alla fall :)

Vaknade faktiskt vid 12 och kände mig utvilad. Dock mår min mage som den förtjänar, haha. Har i alla fall försökt styra upp min nya byrå så det börjar faktiskt bli lite ordning här. Passar mig perfekt som är sådär äckligt organiserad ibland ;p Nu dricker jag lite vatten och bara tar det lugnt. Ganska varmt är det också, för den delen. Jag hoppas ni får en kanonbra dag! Pussar

♥ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0