090708

Godmorgon!

Är ni utvilade och pigga nu? :) Ja, guuud så skönt det var att sova inatt. Hej och hå alltså! Idag då? En grå och trist onsdag skulle nog beskriva dagen rätt bra. Har inte fått någonting gjort ännu. Eftersom jag är ungefär svagast i landet så orkar jag knappast montera möblerna själv, huhu ;( Tydligen ska vi iväg till farmor idag och hämta hem lillebror och älsklingsvovven, så verkar inte bli någon direkt tid för möbel-fixande. Det suger! Jag har inget tålamod what so ever ;P

Nu ska jag spela lite Mahjong och försöka få min syster att hjälpa mig med soffan. Ja, till skillnad från mig så är hon ungefär starkast i landet. Svårt att se hur vi kan vara syskon, faktiskt ;P

♥ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0