090707


HEEEJ mina små älsklingar!

Jag lever! Haha, för er som trodde annat, alltså ;D Jag studsade (nåväl..) upp ur sängen vid 6-tiden imorse och vi begav oss söderut. Närmare bestämt till Sundsvall och IKEA. Hell yeah, det kändes verkligen braaa. Dock regnade det så mycket att ja, oj. Det var inte dåligt i alla fall. Well. Efter drygt 3 timmar inne på IKEA lyckades vi få med oss allt viktigt (förutom en byrå som skulle komma i lager imorgon, bläää). Sedan tryckte jag i mig lite asiatisk mat, MUMS, innan vi började klädshoppingen.

Vet inte riktigt vilket humör jag var på, men några kläder lyckades jag dock inte hitta. Eller, en klänning, men det räknas inte :P Köpte iaf jättefina smycken som jag tänkte visa lite senare. Jag gillar stora ringar!

Nu är jag vrålhungrig och dödstrött så ni får ursäkta, men sängen kallar på mig. Imorgon tänkte jag slänga upp lite bilder på möblerna och liknande. Om vi lyckas montera ihop dem förstås, haha. Jag hoppas ni haft en klockren tisdag! Massa pussar och kramar :D

♥ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0