090703

Tjing tjong!

Sovit gott? Jaa, jag fick sovmorgon så jag klagar knappast. Inget sol-och-bad-väder idag så det blir lite chill här hemma och massa fix och ja, det jag känner för helt enkelt! :) Har ni några roliga planer för dagen?

Har suttit och klurat lite över vad jag ska handla på IKEA nu till veckan. Vi ska nämligen ta en liten tripp ned till Sundsvall och shoppa, så det kan ju vara smart att ha lite koll. Ja, sån är jag i alla fall ;P Ska köpa en byrå i alla fall, det behövs verkligen då mina garderober är fullständigt smockfulla. Eller, för att vara mer exakt. Jag måste använda mina fotöljer som förvaring också och det är inte sådär jättesmickrande, tyvärr. Nu återstår bara övertalningen av mamma och pappa, som verkar ha totalt beslutsångest gällande vilken dag vi ska åka. Haha. Jag hoppas jag inte blir som dom när jag blir äldre ;D

♥ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0