090702


Godmorgon godmorgon!

Åh, nu är jag äntligen tillbaka. I drygt 3-4 timmar satt dom vid den här dumma burken och försökte få allting att fungera. Men icket. Jaja, jag har gett upp hoppet för länge sedan så, bara att inse att det är dags för en ny liten vän snart ;p

Anyway, idag är det torsdag och solen strålar (till skillnad motför igår haha). Blir väl förhoppningsvis lite solning idag, och sedan ska jag en sväng på sjukhuset och göra lite sådana ärenden. Bara tråkigt. Jo just det, förresten. Jag har målat mina tånaglar knall-oranga. Haha. Så galet olikt mig. Vet verkligen inte om jag gillar det eller ej ;p Ska slänga upp en bild sedan så ni får bedöma, haha.

Nuuu blir det mjölk och sedan stranden. Ha en fin (solig!) dag :D

♥ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0