8e december 21.02


IIIIHHH!!! Gladjeskrik. Sinnessjukt varmt. Dor. Jag lovar. var 36 grader i skuggan idag. Hej och ha.
Anyway, jag ar har, helt galet. I Ao Nang for tillfallet. Sa otroligt fint hotell, ni ska fa bilder sedan. Asnice!

Har an sa lange inte kraschat (bevisligen, hehe) och heller inte spenderat en krona (baht). Saknar snon lite, kanns himla skumt med allt julpynt overallt. Var ett himla fint flygplan i taket pa Amsterdams flygplats. Och jaa, inget strul med flygen den har gangen. Plus att jag inte grat, STORT!

Well, jag har fatt min kyckling i alla fall, mucho gott. Ska stanna har ett par natter nu och sedan ska vi bege oss ner till oarna i soder, namligen koh lipe. ar lite smaradd att det kommer vara stendott dar, men vi marker val.

nu ska jag forsoka mig pa ebuddy, spannande!

ta hand om er, och ha himla kul i skolan, hehe ;)

PUUUUUUUUUUSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0