25e december


gooo jul alla glada :) hoppas ni hade det kanon igar!! jag sitter i karon nu och svettas ihjal som vanligt. borde val inte klaga men det ar fan jooobbigt. man ar som en drankt katt. behover duscha ungefar 5 ganger per dag.. blee.

anyway, snart ska jag strutta ivag och ata nagon schysst middag. ar smatt seg, for det gar inte att sova i sangarna har. jag svar. finns inget varre!! :( saknar lakke ocksa, min prins!!!!! (L)

och sandra, jag horde att det var svinkallt hemma, lider med er. jag kommer nog hem lagom till studenten om det inte lugnar sig lite... :) och mina converse kostade drygt 160 svenska kronor. helt ok :D


well. dinner it is. ta hand om er alla! :D puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0