10e december


Hej alla nordbor! Har ni det skont dar hemma i juletider? Jag vill ocksa. Fast jag klagar inte. Jag svar. Jag klagar heller inte over mina bikinilinjer, heeelt okej! Har just inhandlat min forsta pryl, ett par converse. Kanns fett bra! I ovrigt sa ligger vi mest och solar. Eller tjatar pa min syster att hon inte ska lasa 24/7, hehe.

Imorgon ska vi alla fall bege oss till en lilleputto, aven kallad Koh Lipe. Sags vara paradiset sa vi far halla tummar och tar! :)

For ovrigt. Hur FAAN bestaller man friterad kyckling i det har landet? Trots over tva manaders vistelse har har jag bara lyckats med det en enda gang, och da kallade dom det for butter-fried. Jahaaaa??
Stir-fried, fried, deep fried, crispy fried? Nagon som kanner sig manad att beratta skillnaden? Tack pa forhand!

Nu ska jag bege mig upp pa rummet och hoppa pa min syster. Ta hand om er! PUSS PUSS PUSS! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0