Hah too bad, still breathing..


Tänkte mest bara meddela er om att ni alla är varmt välkomna på min stundande begravning. Nej, skämt å sido (dåligt skämt, jag vet). Men. Jag mår faktiskt helt åt helvete. Känner mig nästan kapabel till mord på den person som smittat mig. Ingenting hjälper. Det blir snarare värre. Hostan skär genom hjärtat, är helt säker på att det är trasigt nu. Inga smaklökar har jag kvar för halsen är tjock. För att inte tala om huvudvärken. Eller snuvan. Eller muskelvärken. Ja, jag kan inte vrida på huvudet. Nu vet ni det. Stackars mig. Buhu.

(JAAA, på riktigt)

Troligt att jag tar mig upp 7 imorgon för att gå till skolan? Nej. Gud måste hata mig. Det är enda förklaringen... Jag som inte har "råd" att vara borta från skolan med tanke på Thai. Grattis till mig.

Japp, ett riktigt jag-tycker-synd-om-mig-själv-inlägg. Så kan det gå. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0