And you bleed as long as it hurts

Varning för känsliga tittare, typ...




Ja. Igår förblödde jag. Som ni kan se. Hehe. Sved som fan gjorde det åtminstone. Och det blödde i massor med timmar. Inte fint. Inte skönt. Och det såg inte det minsta bra ut med plåster till mina killerheels. Igår var jag nämligen på födelsedagsfest hos min bästa Tone. Himla braaa. Och trevligt med utgång på O'learys sedan.

Idag flög (eh, nåväl..) jag upp ur sängen redan innan tolv och har sedan spenderat dagen ute på gården. I bikini såklart. Målat har jag minsann gjort. Ja, jag blir aldrig klar. Bara att inse. Jag HATAR staket. Ska fan aldrig ha något eget sedan. Eller så skaffar jag en trädgårdsmästare eller något. Det är faktiskt okej när man är rik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0