090829


Vågen! Jag är nästan frisk. Observera nästan. Förkylningen sitter i men febern är bortsprungen. Tack Gud för det. Lyckades bege mig till skolan igår där x antal människor trodde jag hade svinis. Inte populärt med hosta nuförtiden, bevisligen. Nu har jag i alla fall bett till sjukdoms-gudarna att jag ska få vara frisk dom kommande 3 månaderna. För sedan BÄR DET AV. Hell yeah!

Well. Igår fönstershoppade jag på nätet. Haha. Ny grej, skitkul. Not. Åt massa karra som inte smakade som karra. Och öh. Hade allmänt skittråkigt. Så idag ska jag minsann ta med mig min mamma på en liten shoppingtur. Me needs it.

Åh, just det. Ni kan ju låtsas att jag har slängt in en massa roliga bilder här. Bra, tack. Tänkte försöka bli frisk och leta rätt på kameran innan jag återgår till det normala. Eller ja. Till någonting bättre i alla fall. Ha en awesome lördag!

Kommentarer
Postat av: F

Hej snygging! Jag trodde nästan du dött på bloggfronten.... ja har suttit på jobbet hela dagen och hoppats på ett långt fint inlägg också kommer ett kortis.. happ. vad ska du shoppa idag? SMSA MIG KANSKE!? PUSS

2009-08-29 @ 13:39:37
URL: http://fannyadamson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0