090815


Om jag fick välja så skulle jag nog spendera resten av mitt liv i storstaden. Och på stranden. Landet är verkligen ingenting för mig. Och skogen hatar jag. Har världens thailand-myggbett (kan dra den storyn senare) på halsen. Kliar så jag tror att huvudet ska ramla av. Aldrig mer svamp/bärplockning. Anyway. Efter ca 3 timmars sömn så var jag hemma i Umeå vid nio imorse. På en lördag. Helt bananas. Tittade på lillebrors match innan dom begav sig tillbaka till ödemarken, och nu är jag ensam väktare av vårt stora slott. Ganska stort ansvar, faktiskt. Haha.

Ska i alla fall hoppa in i duschen snart. För sedan blir det kinamat med my girl, följt av en spelkväll. Nej, alltså, inte poker eller så. Snarare monopol. Haha. Skratta inte, det är ju kuul ;P

♥ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0