090812


Nej hörrni, ännu har ni inte blivit av med mig. You wish! Dock har jag vilat. Och sovit. Och gjort absolut ingenting. Fast, egentligen så har jag väl bara haft lite inspirationstorka, eller något. Har varit på klassfest/avskedsfest/överraskningsfest. Ja, en trevlig liten prick i klassen ska nämligen bege sig ett år till USA så, vi tänkte att det skulle vara fint att säga hejdå. Blev bara fiiiint, och glad blev hon :) Annars så har jag sett lite fotboll, tittat på medan fanny shoppat (jag har förbjudit mig själv att spendera en krona) och fortsatt med mitt staket. Haha. Vilket skämt!

Skolan börjar fan om en vecka. Vill helst bara döda någon. Jag kan inte begripa att jag ska påbörja mitt 14e skolår. DET ÄR GALET. Jag kan inte begripa att jag inte är fri ännu. Hemska tanke. Well. Några miljoner timmar med fysik, matte och diverse andra värdelösa ämnen så är jag också där...

Har sett She's the man, och The devil wears prada. Igen. Fyfan vad She's the man är underbar. Haha. Och Channing är så jääävla snygg. Kan inte alla killar se ut så? Bra, då säger vi så, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0