090807


Åååhhh. ÄNTLIGEN. Lite internet. Det är fruktansvärt hur jävla less jag är på all elektronik. Det är vääärdelöst. Jag svär. Det enda i vårt hushåll som fungerat felfritt under hela sin livstid är vår Bang&Olufsen-tv. Den är ca 17 år gammal. SJUTTON år. Ingen LCD-tv här inte. Det säger ju en del. Typ 7 datorer, miljarder mobiltelefoner, två routrar och x antal tv-apparater. Det är dömt att misslyckas här, jag lovar.

Anyway, nu är jag här. Återstår att se hur länge. Har hursomhelst spenderat dagen ute på gården med mina älskade (??!) staket för att sedan cykla till stranden med lite vänner. Varmt och skönt. Helt underbart att röra på sig också, ingenting jag dör dagligen numera, haha ;p Ikväll har vi käkat födelsedagsmiddag hos moster och nuuu, nu sitter jag äntligen här. Ja, man får faktiskt abstinens av att enbart kunna spela harpan?!

Jesus, nu känner jag mig alldeles snurrig av allting jag vill säga. Jag återkommer när jag, typ.. Öh. Lyckats samla mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0