090805

Här har ni min att-göra-lista för dagen. Inte okej. Inte okej någonstans.

  • Måla staket
  • Skrapa staket
  • Klippa gräsmattan
  • Dammsuga nedervåningen
  • Laga middag
  • Tvätta
  • Städa mitt rum

Samt att jag i princip varit barnvakt åt en 17åring (jaa, hon kan liksom inte riktigt ta hand om sig själv ibland, haha...), en liten kille, och en hundvalp. Vadå hemmafru?!?

Nu ska jag dock spela lite mahjong innan jag dammsuger färdigt. Ja. Lite kul borde man väl ändå få ha på sommarlovet, right? Passar på att slänga in ett STORT GRATTIS till min Tone som fyller 19 år idag. Puss på dig! :D


Kommentarer
Postat av: F

min dag, sortera papper, sortera papper, sortera papper.. jag tar också ansvar!

2009-08-06 @ 11:45:01
URL: http://fannyadamson.blogg.se/
Postat av: F

seriöst elin. jag jobbar och har inget att göra och du är ute i solen. kan du inte ta och skriva lite i din blogg så att jag har något atty göra!? kom igeen!!

2009-08-07 @ 11:45:55
URL: http://fannyadamson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0