Torsdag


Titta! Har ni sett! Jag bloggar! Haha, lite lagomt stort sådär för att vara mig. Har faktiskt fått lite klagomål på mig angående detta, senast idag faktiskt. Inte bra inte ;p Lovar att försöka bättra mig i alla fall!

Jaja, hur mår ni? Glada och lyckliga och njuter av hösten får jag hoppas? Jag sitter här och gör absolut ingenting. Har bara slappat nu efter träningen. Kanske världens skönaste träningstid också, slutade 18. Har man hela kvällen fri sen, rätt så nice! Hm, annars då.. Tjaaa, igår hade vi friluftsdag ute i skogen och promenerade i en miljard år ungefär. Idag slutade jag tidigt och hm. Ja. Precis. Det var ungefär det ;p

Snart är det i alla fall löning och bara fina pengar som trillar in på kontot. Då ska det köpas höstskor. Helt underbart fint!

Nej hörrni, nu ska jag ta någonting i magen och sedan bege mig till sängen. Är tydligen en ny dag imorgon. Har jag hört. :) Ta hand om er! Helg snart och allt! Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0