This clock never seemed so alive


Hej älsklingar!

Har ni en fin måndag? Hoppas det! Jag sitter i skolan och har svenska. Håller fortfarande på med vår roliga fetma-debatt. Blir lite lagomt spännande sådär ;p Åtminstone roligt att få leka läkare for once.

Åh fy vad tråkigt det var all läsa om all övervikt och alla hjärtsjukdomar man kan få. Haha. Huvva. Jag ska absolut inte bli överviktig någon gång i mitt liv, vore inte speciellt trevligt tror jag :/ Jaja. Jag tror vi slutar om en stund, och sedan är det ju kemi. Också världens roligaste ämne, NOT.

Nu ska jag ta och kolla mitt schema och försöka få tiden att gå lite fortare. Vi hörs på någon timme igen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0