Tisdag


Vet ni vad? Vi renoverar. Och bygger. Och monterar och grejar. Igen. Tror jag blir galen. Vi blir ALDRIG färdiga med det här jäkla huset alltså. Nu så är det arbetsrummet/datarummet som ska fixas. Nytt skrivbord, hyllor, bäddsoffa etc etc. Anyway, pappa stängde ner vårt internet igår och började flytta saker. Därför jag inte kunnat roa er på hela dagen. Dåligt va?

Jaja. Idag då. Något nytt? Njaaa, skolan mestadels. Sedan träffade jag F en sväng. Och så jobbet då. Haha, jag vann en biobiljett. Jag är kanske bäst. Ibland. :) Nu sitter jag i alla fall här och har just laddat ner nya One Tree Hill och Gossip Girl. Hyffsat värt, kan jag lova! Har jag någonting att roa mig med efter skolan imorgon kanske. :)

Ja, på tal om skolan. Har ju världhistoriens längsta skoldag imorgon så det kan hända att jag avlider av tristess. Ni märker väl :) På kvällen är det i alla fall träning, ska äntligen få veta truppen. Skjuter han upp det en tredje gång så blir jag kanske förbannad. *morrar lite lätt*

Nej hörrni. Nu ska jag nog lägga mig i sängen och läsa i min bok. På tal om boken,har faktiskt läst typ 310 (av 430) sidor. Är så imponerad av mig själv alltså! Jaja, godnatt på er finaste. Sussa sött! Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0