Tisdag


Hej älsklingar!

Förlåt att jag inte uppdaterat alls idag.. Men ni vet kanske vid det här laget att jag är lite upptagen av mig ibland. Nåväl, imorse tog jag extra lång sovmorgon igen (fortfarande väldigt förkyld) och började strax efter tolv. Världens segaste skoldag ungefär. Insåg att jag kommer få IG i matte c och matte d så det var mindre roligt. Eller ja, man ska väl inte ta ut någonting i förskott, men det sööög i alla fall. Vandrade i alla fall ner på stan efter skolan, såg att mina älsklingsjeans fanns kvar och sedan käkade jag middag på jobbet.. Och jobbade. Sjukt jävla tråkigt. Men vad gör man inte.... Eller?

Anyway. Har just sett säsongspremiären av One Tree Hill, säsong 6. Helt underbart. Han valde rätt!!!!! Lycka. :) Har fortfarande nya Gossip Girl kvar att se. Men nu börjar finalen av American Idol så det får bli det istället. Ja, jag vet att jag är en serienörd. Det är roligt tycker jag. Ja, det kanske märks ;p

Förresten, alla ni som kikar in här varje dag. Lämna gärna någon liten kommentar så blir jag en klad hest. Som man så fint kan uttrycka sig :)

Jag hoppas ni haft en underbar dag. Man lever bara en gång, så se till att njuta nu. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0