Söndag


Godmorgon på er!

Då var det söndag igen. Tiden bara flyger förbi, som vanligt.. Jaja, hur som helst, idag ska jag jobba. Vilket ju känns dödstråkigt, men. Eftersom jag har 28kr på kontot så kan det behövas. Haha ;p

I övrigt då? Tjaaa.. Städning står nog på schemat. Tror jag kommer få ett astmaanfall här inne annars. Jag som inte ens har astma. Vore väldigt illa med andra ord!

Tänkte avsluta morgonen med ett litet stycke ur en ganska trevlig låt. Med trevlig så menar jag liksom, glad. :)

Didnt hear your wicked words every day
And you used to be so sweet I heard you say
That my love was an addiction
When we cling our love is strong


Ha en helt amazing dag. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0