Onsdag


Hallå på er!

Hur mår ni? Jag är så trött att jag tror jag ska avlida. Nästan åtminstone. Var helt död igår, fast lyckades inte riktigt komma i säng tidigare än vanligt direkt. Men, smart som jag är så tänkte jag vakna supertidigt imorse. Men självklart så slutade det med att jag vaknade 40 minuter senare än planerat. Haha. Skillad tjej må jag säga! Anyway, hade mitt roliga biologiprov imorgon. En jävla massa växter, mossor och lavar vi skulle kunna. Och tja, jag ska väl inte direkt klaga på resultatet heller :)

Nåväl. Sitter återigen på svenskan och typ ruttnar bort. Är så lat att det är inte klokt. Har världens träningsvärk och en aning huvudvärk också så jag skyller på det helt enkelt.. Har förmodligen den kortaste lektionen också så känns inte speciellt värt att göra någonting vettigt ;p


Idag är jag träningsledig så jag ska inte göra speciellt mycket mer än att träffa folk och typ se Idol. Ja just det, jag har ju One Tree Hill, Gossip Girl OCH House att se också. Helt amazing. Första avsnittet på nya säsongen med House kom ut på nätet imorse. Känns galet bra faktiskt :D


Jaja, nu ska jag vara duktig de närmsta 8 minuterna. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0